Matej Grudnik je star 29 let, Univerzitetni diplomirani inženir strojništva, zaposlen v podjetju Revoz d.d., avtomobilski dirkač in član Avto kluba V-Racing Velenje.
Z dirkanjem se ukvarja že deseto leto. Najprej je nastopal v pokalnem tekmovanju Seicento Siemens Junior Pokal, kar je bila njegova odskočna deska v avtošport. Tam je začel nabirati svoje prve dirkalne kilometre in v prvi sezoni – 2004, osvojil naslov najboljšega novinca in skupno 5. mesto. Že naslednjo sezono v tem pokalu – 2005, je prepričljivo osvojil naslov prvaka, saj je skozi sezono, katero je sestavljalo sedem dirk, zabeležil štiri zmage in dve drugi mesti.
V sezoni 2006 je pričel dirkati z avtomobiloma Renault Clio 1.4 Gr.A ter Clio 2.0 RS. Kljub temu, da je bil prestop s šibkejšega Seicenta kar težak, je uspel osvojiti kar tri naslove državnega prvaka. In sicer, s Cliom 1.4 Gr.A je osvojil naslov v Paralelnem Rally Crossu v razredu do 1400 ccm ter v prvenstvu do 21 let. S Cliom 2.0 RS pa je bil prvak v prvenstvu do 21 let v Gorskih hitrostnih dirkah, kjer je na vseh nastopih zabeležil zmago.
V sezoni 2007 si je s Cliom 1.4 Gr.A v Paralelnem Rally Crossu z zmagami na vseh dirkah priboril 1.mesto v skupni razvrstitvi in tako prepričljivo obranil naslov državnega prvaka iz leta 2006. V gorskih hitrostnih dirkah, kjer je ponovno nastopal s Cliom 2.0 RS, pa je v prvi sezoni med člansko konkurenco osvojil še naslov državnega podprvaka.
V letu 2008 je v Paralelnem Rally Crossu prestopil v višjo kategorijo – do 2000 ccm v kateri je s Cliom 2.0 RS zaradi tehnične okvare za malo zgrešil naslov državnega prvaka in tako osvojil naslov podprvaka. V tem letu je zabeležil tudi zmago na Rallyu Velenje v kategoriji do 1400 ccm.
V sezoni 2009 je zopet osvojil naslov državnega prvaka v Paralelnem Rally Crossu v kategoriji do 2000 ccm, ter tudi naslov državnega podprvaka v generalni razvrstitvi med vsemi kategorijami avtomobilov. V Rallyu sta skupaj s sovoznikom Juretom Ročnikom od treh nastopov zabeležila eno 1.mesto ter eno 3. mesto.
Sezona 2010 je bila zaradi obveznosti dokončanja diplome za Mateja zelo kratka. Nastopil je namreč le na eni dirki in sicer na Gorski hitrostni dirki Lučine, kjer je nanizal dva odlična rezultata. Zasedel je 1. mesto v diviziji 2 (N2000) slovenskega državnega prvenstva ter 1. mesto za evropski pokal v kategoriji dirkalnikov N2000.
V letu 2011 se je Matej zopet vrnil na dirkalne proge v polni meri. Po zelo uspešni sezoni je osvojil naslov državnega prvaka v diviziji 3 (N2000) v Rally-u. V letu 2011 je nastopil tudi na Gorski dirki Gorjanci, kjer je osvojil dve 1. mesti za evropski pokal (v kategoriji N2000 in A2000).
Sezona 2012 se je začela z dirkalnikom Cliom 2.0 RS, s katerim si je Matej, kljub neodpeljanih vseh dirkah, zagotovil naslov državnega prvaka v diviziji 3 (N2000). Največja novost v sezoni pa je predstavitev novega dirkalnika Twinga R2 EVO, ki je svoj premierni nastop doživel v drugi polovici sezone.
Izkupiček sezone 2013 je bil kljub obilo tehničnih okvar, odličen: Zmaga na rallyu Avstrijskega državnega prvenstva pred favoriziranimi domačini, zmaga na domači Gorski hitrostni dirki Gorjanci v Mednarodnem FIA pokalu ter zmaga na Rallyu Nova Gorica. Poleg zmag, je sezona 2013 okronana tudi z 2. mestom na Gorski dirki Gorjanci v generalni razvrstitvi med vsemi kategorijami dirkalnikov, 2. mestom na Rallyu Idrija, ter 4. mestom na Rallyu Rebenland v generalni razvrstitvi med dvokolesno gnanimi dirkalniki.