Nov izziv!

Matej Grudnik je sicer star znanec gorskih dirk, saj je z Renaultom Twingom R2 EVO nastopal tako v reliju kot na gorskih dirkah, vendar pa ima letos nov izziv: Twinga je zamenjal za hitrejšega Renaulta Clia četrte generacije!

»Za razliko od Twinga, ki je bil dirkalnik za reli, je Clio v osnovi za vztrajnostne krožne dirke, vendar smo ga v Velenju predelali za gorske. To pomeni, da ima menjalnik precej krajša prestavna razmerja, na žalost pa na letošnji uvodni dirki za DP v Stubičkih Toplicah še ne bo imel 300 'konjev', pač pa zaenkrat 230. Homologacija oziroma kit s strani športnega oddelka Renault Sporta zamuja, zato 1,6­litrski turbomotor še ne bo imel tiste moči, s katero sem hotel začeti,« je dejal Grudnik, ki tudi sicer dela kot diplomirani inženir v novomeškem Revozu.

»Predvčerajšnjem smo na dirkališču Raceland že testirali, dirkalnik nastavili in pridobili nekaj izkušenj za prvo dirko. Priznam, zelo se veselim novega dirkalnika in nove sezone. Sicer je neznank še ogromno in veliko bo še potrebno narediti pri nastavitvah podvozja,toda glede na testiranja na dirkališču menim, da gremo v pravo smer. V primerjavi s Twingom R2 EVO je Clio povsem drugačen dirkalnik ­večji, nižji, bolj miren in stabilen, kar daje boljši občutek in več samozavesti. Malo je škoda, ker še nimamo kita za predelavo motorja na 260 oz. 300 'konjev', ampak tudi z 230 je avto zelo hiter, predvsem pa je turbomotor zelo prožen in odziven, kar je v primerjavi z 1,6­litrskim atmosferskim motorjem Twinga R2 precejšnja razlika," je še dodal.

Dirka Stubičke Toplice se bo ta konec tedna odvijala 40 kilometrov severno od Zagreba, na njej se bo pomerilo tudi 19 dirkačev za slovensko DP (od 84 na seznamu prijavljenih), proga pa kljub zgolj 5,5 kilometra dolžine velja za eno težjih. Treningi se začnejo v soboto ob 13. uri, dve tekmovalni vožnji pa v nedeljo ob 10. uri.